REGULAMIN SKLEPU

  1. POSTANOWIENIA OG脫LNE
  1. Sklep internetowy prowadzi sprzeda偶 towar贸w za po艣rednictwem sieci Internet.
  2. Przed rozpocz臋ciem korzystania ze Sklepu prosimy o uwa偶ne zapoznanie si臋 z tre艣ci膮 niniejszego Regulaminu.
  3. Korzystanie ze Sklepu w jakikolwiek spos贸b jest r贸wnoznaczne z tym, 偶e U偶ytkownik zapozna艂 si臋 i聽zaakceptowa艂 tre艣膰 Regulaminu oraz 偶e wyra偶a bezwarunkow膮 zgod臋 na jego tre艣膰.
  4. Postanowienia niniejszego Regulaminu gwarantuj膮 prawa konsumenta przys艂uguj膮ce na mocy bezwzgl臋dnie obowi膮zuj膮cych przepis贸w prawa. W przypadku niezgodno艣ci postanowie艅 niniejszego Regulaminu z聽powy偶szymi przepisami, pierwsze艅stwo maj膮 te przepisy.
  1. DEFINICJE
  1. Sklep – sklep internetowy KubekPapierowy.pl Sprzedawcy dost臋pny pod adresem: https://www.kubekpapierowy.pl/;
  2. Sprzedawca – podmiot zarz膮dzaj膮cy i prowadz膮cy Sklep, kt贸rym jest :
    EASY, ul. Podmiejska 8A, 42-200 Cz臋stochowa, NIP: 5731119824, Regon: 365856646
  3. Regulamin – niniejszy dokument wraz z wszelkimi za艂膮cznikami i dodatkami, kt贸re stanowi膮 jego integraln膮 cz臋艣膰;
  4. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadaj膮ca osobowo艣ci prawnej, kt贸ra korzysta oferty Sklepu;
  5. Konsument – osoba fizyczna zawieraj膮ca umow臋 sprzeda偶y towaru niezwi膮zan膮 bezpo艣rednio z jej dzia艂alno艣ci膮 gospodarcz膮 lub zawodow膮;
  6. U偶ytkownik – ka偶dy, kto w jakikolwiek spos贸b korzysta ze Sklepu w jakikolwiek spos贸b;
  1. WYMAGANIA TECHNICZNE
  1. Do korzystania z us艂ug Sklepu za po艣rednictwem serwisu internetowego niezb臋dne jest posiadanie urz膮dzenia pozwalaj膮cego na korzystanie z zasob贸w Internetu, skrzynki pocztowej e-mail oraz przegl膮darki zasob贸w internetowych umo偶liwiaj膮cej wy艣wietlanie stron WWW (zaleca si臋 korzystanie z nast臋puj膮cych przegl膮darek internetowych w podanych wersjach lub nowszych, z w艂膮czona obs艂ug膮 plik贸w 聞cookies聰: Internet Explorer 8, Opera 10.00, Google Chrome 10.0, Mozilla 4.0 lub ich nowsze wersje).
  2. Wi臋cej o plikach 聞cookies聰 oraz zasadach ochrony tego typu danych znajdziesz w naszej Polityce cookies.
  1. ZAM脫WIENIA
  1. Zam贸wienia s膮 przyjmowane za po艣rednictwem witryny internetowej Sklepu.
  2. Klient jest zobowi膮zany do podania prawdziwych i prawid艂owych danych niezb臋dnych do聽realizacji zam贸wienia.
  3. Sklep potwierdza przyj臋cie zam贸wienia do realizacji poczt膮 elektroniczn膮 lub telefonicznie.
  4. Dla Klienta oraz Sprzedawcy wi膮偶膮ce s膮 informacje zawarte w Sklepie przy kupowanym towarze w momencie z艂o偶enia zam贸wienia, w szczeg贸lno艣ci: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodz膮ce w sk艂ad zestawu, termin i spos贸b dostawy.
  5. Informacje znajduj膮ce si臋 w Sklepie nie stanowi膮 oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Og艂oszenia, reklamy Sprzedawcy, cenniki i inne informacje o Produktach, podane na stronach internetowych Sklepu internetowego, w szczeg贸lno艣ci ich opisy, parametry techniczne i u偶ytkowe oraz ceny, stanowi膮 zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  6. Do zawarcia umowy sprzeda偶y dochodzi:
    1. w przypadku sk艂adanych w Sklepie zam贸wie艅 p艂atnych przy odbiorze – z chwil膮 otrzymania przez Klienta wiadomo艣ci e-mail z o艣wiadczeniem o przyj臋ciu zam贸wienia.
    2. w przypadku zam贸wie艅 p艂atnych przelewem – w momencie zaksi臋gowania wp艂aty.聽
    3. w przypadku zam贸wie艅 p艂atnych kart膮 kredytow膮 – w chwili autoryzacji karty.
  7. Zam贸wienie zostanie zrealizowane tylko je艣li towar jest dost臋pny w magazynie lub u dostawc贸w Sklepu.聽W聽przypadku niedost臋pno艣ci cz臋艣ci towar贸w obj臋tych zam贸wieniem Klient jest informowany o stanie zam贸wienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (cz臋艣ciowa realizacja, anulowanie ca艂o艣ci zam贸wienia).
  8. Przy ka偶dym towarze podane jest czy towar znajduje si臋 aktualnie w magazynie czy musimy sprowadzi膰 go od naszego dostawcy. Je艣li towar znajduje si臋 w magazynie przesy艂ka wys艂ana zostanie najp贸藕niej 4 dni po otrzymaniu zam贸wienia. Je艣li towaru brak w magazynie termin wysy艂ki mo偶e przed艂u偶y膰 si臋 do 30 dni – w zale偶no艣ci od dost臋pno艣ci towaru o dostawc贸w.
  9. W przypadku braku mo偶liwo艣ci realizacji zam贸wienia z powodu trwa艂ej niedost臋pno艣ci towaru, Sprzedawca powinien niezw艂ocznie, najp贸藕niej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomi膰 o tym Klienta i zwr贸ci膰 ca艂膮 otrzyman膮 od niego sum臋 pieni臋偶n膮.
  10. Klient mo偶e wprowadzi膰 zmiany w zam贸wieniu do momentu wys艂ania towaru. Klient mo偶e wycofa膰 z艂o偶one zam贸wienie w ca艂o艣ci do momentu jego wys艂ania. Wprowadzanie powy偶szych zmian mo偶liwe jest poprzez kontakt przy pomocy formularza znajduj膮cego si臋 na stronie internetowej sklepu.
  11. Do ka偶dego zam贸wienia wystawiany jest paragon fiskalny, spis wszystkich wys艂anych towar贸w oraz informacj臋 o sposobie i koszcie wysy艂ki towaru. Paragon ten do艂膮czony b臋dzie do wys艂anego towaru.
  12. Na 偶yczenie Klienta Sklep wystawia faktur臋 VAT – w tym celu nale偶y zaznaczy膰 odpowiednie pole formularza zam贸wienia.
  1. CENA I P艁ATNO艢膯
  1. Wszystkie ceny podawane s膮 w z艂otych polskich i zawieraj膮 podatek VAT. Cena podana przy ka偶dym towarze jest wi膮偶膮ca w chwili z艂o偶enia przez klienta zam贸wienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towar贸w znajduj膮cych si臋 w ofercie, wprowadzania nowych towar贸w do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i聽odwo艂ywania akcji promocyjnych na stronach sklepu b膮d藕 wprowadzania w nich zmian.
  2. Do sprzeda偶y promocyjnej oraz wyprzeda偶y przeznaczona jest ograniczona liczba towar贸w i realizacja zam贸wie艅 nast臋puje wed艂ug kolejno艣ci wp艂ywania potwierdzonych zam贸wie艅 na te towary, a偶 do wyczerpania zapas贸w obj臋tych t膮 form膮 sprzeda偶y.
  3. Koszty dostawy ponosi Klient. Zostan膮 one doliczone do og贸lnej kwoty paragonu lub faktury. Na koszty dostawy ma wp艂yw ilo艣膰 i waga towaru. Dostawa towaru odbywa si臋 w wybrany przez Klienta i okre艣lony w zam贸wieniu spos贸b. Koszty i聽spos贸b dostawy wybiera Klient i mo偶e je zmienia膰 dowolnie do momentu potwierdzenia zam贸wienia. Koszty dostawy widoczne s膮 podczas sk艂adania zam贸wienia jeszcze przed jego potwierdzeniem w formularzu zam贸wienia. Przesy艂ki dostarcza firma kurierska DPD oraz InPost. Na 偶yczenie Klienta, po聽wcze艣niejszym um贸wieniu mo偶liwy jest odbi贸r osobisty, poza siedzib膮 Sprzedawcy.
  4. Informacja o aktualnych kosztach dostawy znajduje si臋 w zak艂adce Warunki dostawy.
  5. Kupuj膮cy przy sk艂adaniu Zam贸wienia dokonuje wyboru formy p艂atno艣ci:
    1. p艂atno艣膰 za pobraniem.
    2. p艂atno艣膰 przelewem na konto Sprzedaj膮cego.
    3. p艂atno艣膰 got贸wk膮 (przy odbiorze towaru).
    4. p艂atno艣膰 internetowa za pomoc膮 systemu p艂atno艣ci.
  6. Operatorem p艂atno艣ci internetowych oraz kart p艂atniczych jest:
    CashBill S.A., ul. Sobieskiego 2, 40-082 Katowice,聽

    NIP: 6292410801 ,REGON: 241048572, KRS: 0000323297

  7. W przypadku wyboru formy p艂atno艣ci na zasadzie przedp艂aty Klient jest zobowi膮zany ui艣ci膰 p艂atno艣膰 w ci膮gu siedmiu dni od z艂o偶enia zam贸wienia. W przypadku braku p艂atno艣ci w tym terminie Sprzedawca ma prawo odst膮pi膰 od zawartej umowy.
  1. DOSTAWA
  1. Przesy艂ki dostarcza DPD oraz Inpost.
  2. Czas dostawy wynosi 14 dni roboczych od momentu nadania przesy艂ki.
  3. Na 偶yczenie Klienta, po聽wcze艣niejszym um贸wieniu mo偶liwy jest odbi贸r osobisty, poza siedzib膮 Sprzedawcy.
  4. Klient zobowi膮zuje si臋 do odebrania wys艂anego towaru.
  5. Po otrzymaniu towaru zaleca si臋 sprawdzenie przez Klienta stanu dostarczonej przesy艂ki w obecno艣ci kuriera, w聽szczeg贸lno艣ci czy jest on kompletny oraz czy nie jest uszkodzony. W聽przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzenia towaru lub te偶 innych nieprawid艂owo艣ci towaru zaleca si臋 sporz膮dzenie protoko艂u szkody. Niesporz膮dzenie protoko艂u szkody nie wyklucza ani nie wstrzymuje rozpoznania ewentualnej reklamacji, jednak偶e mo偶e utrudni膰 Kupuj膮cemu udowodnienie istnienia uszkodze艅 w momencie dor臋czenia przesy艂ki.
  1. PRAWO ODST膭PIENIA OD UMOWY
  1. Konsument mo偶e odst膮pi膰 od umowy zawartej na odleg艂o艣膰 bez podania przyczyny, sk艂adaj膮c stosowne o艣wiadczenie na pi艣mie, w terminie 14 dni.
  2. Termin odst膮pienia od umowy o kt贸rym mowa powy偶ej rozpoczyna si臋 od obj臋cia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazan膮 przez niego osob臋 trzeci膮 inn膮 ni偶 przewo藕nik.
  3. Odst膮pienie mo偶e zosta膰 zrealizowane poprzez przekazanie jednoznacznego o艣wiadczenia o odst膮pieniu od umowy sprzeda偶y Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wys艂anie o艣wiadczenia do Sprzedawcy przed up艂ywem 14-dniowego terminu, o kt贸rym mowa powy偶ej.
  4. O艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy mo偶e zosta膰 przekazane pisemnie na adres korespondencyjny Sprzedawcy, poczty elektronicznej lub za po艣rednictwem formularza dost臋pnego na stronie internetowej Sprzedawcy. O艣wiadczenie mo偶e przes艂anie skorzysta膰 z wzoru formularza odst膮pienia od umowy, stanowi膮cego
  5. Za艂膮cznik 1 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowi膮zkowe.
  6. W razie odst膮pienia od umowy przez Konsumenta umowa jest uwa偶ana za niezawart膮, a聽Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowi膮za艅 wobec Sprzedawcy. Je偶eli Konsument z艂o偶y艂 o艣wiadczenie o odst膮pieniu od umowy zanim Sprzedawca potwierdzi艂 jego ofert臋, oferta przestaje wi膮za膰.
  7. Bezpo艣rednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy ponosi Konsument.
  8. Konsument jest zobowi膮zany dokona膰 zwrotu towaru niezw艂ocznie, jednak偶e nie p贸藕niej ni偶 w terminie 14 dni od dnia, w kt贸rym odst膮pi艂 od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odes艂anie rzeczy Sprzedawcy przed jego up艂ywem.
  9. W przypadku odst膮pienia od umowy przez Konsumenta, je偶eli jakiekolwiek p艂atno艣ci zosta艂y dokonane przez Konsumenta ich zwrot nast膮pi niezw艂ocznie, nie p贸藕niej jednak ni偶 w terminie do 14 dni od dnia otrzymania stosownego o艣wiadczenia Konsumenta przez Sprzedawc臋, tym samym kana艂em, kt贸rym Kupuj膮cy dokona艂 p艂atno艣ci, chyba 偶e Konsument wyra藕nie zgodzi si臋 na inn膮 form臋 zwrotu p艂atno艣ci. W聽ka偶dym przypadku Konsument nie ponosi koszt贸w zwrotu p艂atno艣ci. Sprzedawca mo偶e wstrzyma膰 si臋 ze zwrotem p艂atno艣ci otrzymanych przez Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odes艂ania, w聽zale偶no艣ci od tego, kt贸re zdarzenie nast膮pi wcze艣niej.
  10. Koszty dostarczenia towaru podlegaj膮 zwrotowi Konsumentowi jedynie do wysoko艣ci kosztu najta艅szego zwyk艂ego sposobu oferowanego przez Sprzedawc臋. Wszelkie dodatkowe koszty wynikaj膮ce z wyboru przez Konsumenta innego sposobu dostarczenia ponosi Konsument.
  11. Prawo odst膮pienia od umowy nie przys艂uguje Konsumentowi w odniesieniu do umowy w kt贸rej przedmiotem 艣wiadczenia s膮 nagrania d藕wi臋kowe lub wizualne dostarczane w zapiecz臋towanym opakowaniu, je偶eli opakowanie zosta艂o otwarte po dostarczeniu.
  1. REKLAMACJA ORAZ ALTERNATYWNE METODY ROZPATRYWANIA SPOR脫W
  1. Towary oferowane w Sklepie s膮 wolne od wad fizycznych i prawnych, chyba 偶e w opisie danego towary wskazano inaczej.
  2. W przypadku gdy Kupuj膮cym nie jest Konsument, strony wy艂膮czaj膮 odpowiedzialno艣膰 Sprzedawcy z tytu艂u r臋kojmi za wady fizyczne i prawne towaru.
  3. R臋kojmia za wady fizyczne i prawne Produktu:
    1. Sprzedawca odpowiada wobec Kupuj膮cego z聽tytu艂u r臋kojmi za wady fizyczne i聽prawne towaru w zakresie okre艣lonym przepisami Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. 聳 Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 ze zm.).
    2. Ryzyko przypadkowej utraty lub zniszczenia towaru przechodzi na Konsumenta w聽momencie wydania mu Produktu przez Sprzedawc臋 lub dzia艂aj膮cego na jego rzecz przewo藕nika. Je偶eli Konsument samodzielnie okre艣li艂 przewo藕nika Produktu, a聽Sprzedawca nie mia艂 na to wp艂ywu, ryzyko to przechodzi na Konsumenta w chwili wydania Produktu temu przewo藕nikowi.
    3. Reklamacji towaru Konsument dokonuje poprzez zawiadomienie Sprzedawcy o聽stwierdzeniu wady fizycznej lub prawnej towaru.
    4. Konsument traci uprawnienia do z艂o偶enia reklamacji, je偶eli przed up艂ywem roku od聽stwierdzenia wady towaru, nie wcze艣niej jednak ni偶 przed up艂ywem 2 lat od聽wydania rzeczy Konsumentowi, nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
    5. Do reklamowanego towaru zaleca si臋 do艂膮czy膰 dow贸d zakupu lub jego kopi臋 co聽u艂atwia rozpatrzenie reklamacji. Niedo艂膮czenie dowodu zakupu lub jego kopii nie wstrzymuje jednak procedury reklamacyjnej.
    6. W przypadku, gdy Konsument realizuj膮c swe uprawnienia z r臋kojmi za wady fizyczne lub prawne towaru domaga si臋 wymiany towaru lub odst臋puje od umowy dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy odbywa si臋 przez Konsumenta, ale na koszt Sprzedawcy. Reklamowany Produkt nale偶y w贸wczas odes艂a膰 na adres Sprzedawcy. W sytuacji, gdy Konsument 偶膮da usuni臋cia wady towaru albo obni偶enia ceny nie ma obowi膮zku dostarczenia reklamowanego towaru do Sprzedawcy. W tym wypadku Konsument powinien reklamowany towar udost臋pni膰 w miejscu w kt贸rym si臋 ona znajduje oraz poinformowa膰 o聽tym fakcie Sprzedawc臋 w celu terminu odbioru reklamowanego towaru.
    7. Informacje dotycz膮ce mo偶liwo艣ci skorzystania z pozas膮dowych (alternatywnych) metod rozwi膮zywania spor贸w, w tym w drodze mediacji znajduj膮 si臋 pod nast臋puj膮cymi adresami:
      a. https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
      b. https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595, lub
      c. http://ec.europa.eu/consumers/odr/ – og贸lnoeuropejska internetowa platforma do alternatywnego rozwi膮zywania spor贸w.
  4. Reklamacja us艂ug Sklepu w pozosta艂ym zakresie:
    1. U偶ytkownik mo偶e z艂o偶y膰 reklamacj臋, je偶eli us艂ugi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie s膮 realizowane przez Sprzedawc臋 lub s膮 realizowane niezgodnie z聽postanowieniami Regulaminu.
    2. Reklamacja us艂ug Sklepu powinna zawiera膰:
      1. dane to偶samo艣ci U偶ytkownika;
      2. temat reklamacji oraz okres, kt贸rego reklamacja dotyczy;
      3. okoliczno艣ci uzasadniaj膮ce reklamacj臋;
      4. podpis U偶ytkownika – w przypadku reklamacji z艂o偶onej w formie pisemnej.
    3. Je偶eli reklamacja nie spe艂nia warunk贸w formalnych, o kt贸rych wy偶ej mowa, Sprzedawca mo偶e wed艂ug swojego wyboru pozostawi膰 reklamacj臋 bez rozpoznania lub wezwa膰 U偶ytkownika do jej uzupe艂nienia w terminie nie d艂u偶szym ni偶 7 dni wraz z聽pouczeniem, i偶 w przypadku braku uzupe艂nienia w oznaczonym terminie reklamacja zostanie pozostawiona bez rozpoznania.
    4. Sprzedawca mo偶e pozostawi膰 reklamacj臋 bez rozpoznania lub j膮 odrzuci膰, je偶eli:
      1. reklamacja dotyczy kwestii wyja艣nionej w Regulaminie, za艂膮cznikach, dodatkach lub materia艂ach pomocy dost臋pnych w Sklepie. W takim przypadku odpowied藕 na reklamacj臋 zawiera odes艂anie do stosownego dokumentu.
      2. reklamacja dotyczy kwestii wyja艣nionej uprzednio w odpowiedzi na聽poprzednie zg艂oszenie reklamacyjne danego U偶ytkownika. W takim przypadku odpowied藕 na聽reklamacj臋 zawiera odes艂anie do stosownej korespondencji.
      3. reklamacja pochodzi od osoby trzeciej, kt贸ra nie posiada stosownego upowa偶nienia lub pe艂nomocnictwa.
      4. zostanie z艂o偶ona po up艂ywie 30 dni od dnia ujawnienia si臋 przyczyn reklamacji.
    5. O skorzystaniu z powy偶szego prawa Sprzedawca poinformuje niezw艂ocznie Kupuj膮cego.
    6. Reklamacje kierowane do Sklepu, a dotycz膮ce us艂ug 艣wiadczonych przez podmioty trzecie za po艣rednictwem Sklepu b臋d膮 przekazywane przez Sprzedawc臋 niezw艂ocznie w艂a艣ciwemu podmiotowi trzeciemu, kt贸re jest odpowiedzialny za聽realizacj臋 reklamacji.
  5. Postanowienia wsp贸lne:
    1. Reklamacja mo偶e by膰 z艂o偶ona poprzez wype艂nienie formularza elektronicznego dost臋pnego w聽Sklepie, przy pomocy poczty elektronicznej lub聽w formie pisemnej na adres korespondencyjny Sprzedawcy.
    2. Sprzedawca rozpatruje reklamacj臋 niezw艂ocznie, nie p贸藕niej jednak ni偶 w聽terminie 14聽dni od dnia jej z艂o偶enia.
    3. Odpowiedzi na reklamacj臋 udziela wed艂ug w艂asnego uznania:
      1. pisemnie na adres reklamuj膮cego,
      2. drog膮 elektroniczn膮 na wskazany przez reklamuj膮cego adres poczty elektronicznej,
      3. drog膮 telefoniczn膮.
  6. Informujemy r贸wnie偶, 偶e Konsument posiada r贸wnie偶 mo偶liwo艣膰 ze skorzystania z pozas膮dowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczenia, w tym:
    1. Zwr贸cenie si臋 do sta艂ego polubownego s膮du konsumenckiego dzia艂aj膮cego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygni臋cie sporu wynik艂ego z zawartej umowy.
    2. Zwr贸cenie si臋 do wojew贸dzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszcz臋cie post臋powania mediacyjnego w sprawie polubownego zako艅czenia sporu mi臋dzy Kupuj膮cym, a Sprzedawc膮.
    3. Skorzystanie z bezp艂atnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsument贸w lub organizacji spo艂ecznej, do kt贸rej zada艅 statutowych nale偶y ochrona konsument贸w (m.in. Federacja Konsument贸w, Stowarzyszenie Konsument贸w Polskich).
  1. POSTANOWIENIA KO艃COWE
  1. W trosce o dobro U偶ytkownik贸w oraz zapewnienie najwy偶szej jako艣ci Sklepu niedozwolone jest wykorzystywanie Sklepu, wszelkich jego funkcjonalno艣ci oraz 艣wiadczonych us艂ug w spos贸b sprzeczny z charakterem, celem i przedmiotem dzia艂ania Sklepu, w szczeg贸lno艣ci podejmowanie dzia艂a艅 kt贸re s膮 sprzeczne z powszechnie obowi膮zuj膮cym prawem, przepisami niniejszego Regulaminu oraz dobrymi obyczajami lub normami moralnymi.
  2. Sprzedawca do艂o偶y wszelkich stara艅, aby Sklep oraz wszystkie us艂ugi udost臋pniane za jego po艣rednictwem dzia艂a艂y w spos贸b ci膮g艂y, bez jakichkolwiek zak艂贸ce艅, jednak偶e Sprzedawca nie ponosi 偶adnej odpowiedzialno艣ci za zak艂贸cenia spowodowane si艂膮 wy偶sz膮 lub niedozwolon膮 ingerencj膮 U偶ytkownik贸w lub os贸b trzecich, za kt贸re nie ponosi odpowiedzialno艣ci. Sprzedawca gwarantuje dost臋pno艣膰 Sklepu w 90% w stosunku rocznym.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania wszelkich zabezpiecze艅 maj膮cych na celu ochron臋 prawid艂owego dzia艂ania Sklepu, w tym zabezpiecze艅 chroni膮cych przed dzia艂aniami U偶ytkownik贸w Sklepu 艂ami膮cych niniejszy Regulamin oraz b膮d藕 zasady zwi膮zane z dzia艂alno艣ci膮 Sklepu.
  4. Wszelkie prawa w艂asno艣ci intelektualnej do Sklepu w szczeg贸lno艣ci do tre艣ci, znak贸w s艂ownych lub graficznych, nazw, obraz贸w, grafiki, efekt贸w d藕wi臋kowych, informacji, funkcjonalno艣ci i us艂ug dost臋pnych w Sklepie przys艂uguj膮 wy艂膮cznie Sprzedawcy lub jego partnerom, kt贸rzy przekazali okre艣lone materia艂y Sprzedawcy do u偶ytkowania. Korzystanie ze Sklepie na podstawie Regulaminu w jakikolwiek spos贸b nie skutkuje w 偶adnym zakresie nabyciem przez U偶ytkownika cz臋艣ci lub ca艂o艣ci ww. praw w艂asno艣ci intelektualnej.
  5. Zabronione jest bez zgody Sprzedawcy wyra偶onej na pi艣mie: kopiowanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w ca艂o艣ci lub we fragmentach praw w艂asno艣ci intelektualnej do Sklepu o kt贸rych wy偶ej mowa. Nie dotyczy to automatycznego tymczasowego przechowywania plik贸w w pami臋ci urz膮dzenia cyfrowego, kt贸re jest skutkiem zwyczajnego korzystania ze Sklepu w聽celach zgodnych z Regulaminem oraz przypadk贸w prawem dozwolonego u偶ytku.
  6. Tre艣膰 Regulaminu jest udost臋pniona U偶ytkownikowi nieodp艂atnie za po艣rednictwem Sklepu i聽mo偶e zosta膰 utrwalona w szczeg贸lno艣ci poprzez wydrukowanie, zapisanie na no艣niku lub聽pobranie w ka偶dej chwili ze stron Sklepu.
  7. Zmiana Regulaminu jest mo偶liwa wy艂膮cznie z wa偶nej przyczyny w spos贸b umo偶liwiaj膮cy U偶ytkownikom uprzednie zapoznanie si臋 i wyra偶enie zgody albo rezygnacj臋 z dalszego korzystania z us艂ug Sklepu lub o艣wiadczenie o korzystaniu ze Sklepu na zasadach dotychczasowych. Zmiana Regulaminu nie wp艂ywa na zam贸wienia z艂o偶one przez Klient贸w przed wej艣ciem w 偶ycie tych zmian.
  8. Niewa偶no艣膰 jednego z postanowie艅 Regulaminu stwierdzona orzeczeniem w艂a艣ciwego s膮du, nie聽powoduje niewa偶no艣ci pozosta艂ych postanowie艅 Regulaminu.
  9. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie maj膮 przepisy obowi膮zuj膮cego prawa polskiego, chyba 偶e przepisy prawa bezwzgl臋dnie obowi膮zuj膮ce w Pa艅stwie U偶ytkownika stanowi膮 inaczej.
  10. Wszelkie spory wynikaj膮ce z funkcjonowania Sklepu oraz 艣wiadczenia us艂ug w ramach Sklepu b臋d膮 poddane rozstrzygni臋ciu w艂a艣ciwych polskich s膮d贸w powszechnych.